Udfyld en værdi
  • Netherlands
    • Dutch
    • English
  • United Kingdom
    • English

FAQ

"Vores FAQ side har alle spørgsmål og svar noteret på en overskuelig måde."

Klik på overskrifterne for se de oftest stillede spørgsmål indenfor hvert område. Hvis du har andre spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os!

Hvad er leasing?

Hvis du ønsker at leje en trailer, tank trailer eller anden type udstyr i mere end 12 måneder vil det betegnes som leasing. Hvis du ønsker at leje for en kortere periode end 12 måneder, se venligst vores udlejnings løsninger.

I hvilke lande tilbyder i service?

Besøg vores kort for at finde den TIP lokation, der er nærmest dig.

Hvilke typer udstyr har I i jeres flåde?

Vi har en udvidet trailer flåde af trailere, tankers og andet udstyr. Det meste information kan findes på vores udstyrs side. Kontakt os hvis du fortsat ønsker mere information og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.

Hvor langt tid tager det at formalisere en leasing kontrakt?

Hvis du endnu ikke har en konto i vores system kræver det kun et par enkelte trin for at færdiggøre din profil. Start processen ved at indsende din forespørgsel.

Hvilke type trailere og udstyr har I i jeres flåde?

Vi har en udvidet flåde af trailere og andet udstyr. Du kan se det meste af vores udstyr her. Hvis du sender en forespørgsel vil vi hurtigst muligt besvare din henvendelse.

Kan I sende os yderligere information om specifikt udstyr?

Langt det meste information kan I finde på vores Udstyrs side. Giv os besked, hvis I ønsker yderliger information og vi vil vende tilabge hurtigst muligt.

Kan I sende en oversigt med de services, der er inkluderet i en Leasing aftale?

Ved leasingaftaler, der er længere end 12 måneder kan du vælge imellem adskillige services. Vælger du fuld service inkluderer dette: service, dæk udskiftning, aksel og bremse udskiftning, udskiftning af køleenheder samt andre dele og også roadside assistance. Detaljerne for alle elementerne i vores service og vedligehold kan findes i vores standard vilkår og betingelser, som er en integreret del af voers kontrakter og tilføjet i alle nye kontrakter. Hvis ønsket kan de også fremsendes.

Hvad er Leasing betingelserne?

VI har standard vilkår og betingelser som en interegreret del af vores kontrakter og tilføjet i alle nye kontrakter. Vi kan også sende dem på forespørgsel.

Hvor kan jeg returnere mit lejede udstyr?

I vores standard betingelserne står der, at du skal returnere udstyret på samme lokation, som du afhentede det. Vi kan dog gøre undtagelser ved forspørgsler men ekstra omkostningerne kan forekomme. Kontakt venligst din TIP kontakt i sådanne tilfælde.

Hvor kan jeg afhente mit lejede udstyr?

Dit afhentnings sted er noteret i din leje kontrakt. Venligst benyt vores "Find din TIP lokation", hvor du kan finde alle vores lokaitoner.

Kan alle typer af udstyr på jeres hjemmeside leases i mit land?

J,a alle enheder der præsenteret under udstyr kan leases.

Hvad er betingelserne for returnering af lejet udstyr?

Tjek venligst vores Fair Wear & Tear Conditions.

Hvad er Udlejning?

Hvis du vil leje en trailer, tank trailer eller andet udstyr i en periode, der er kortere end 12 måneder betegnes det udlejning. Hvis du ønsker at leje en trailer for mere end 12 måneder se venligst vores mange leasing løsninger.

I hvilke lande tilbyder i Udlejning?

Besøg venligst vores kort, hvor du kan se alle vores værksteder og branches nær dig.

Jeg vil gerne leje en trailer, tank trailer eller andet udstyr. Hvad er første skridt?

Fortæl os hvad du søger, og vi vil sende et passende tilbud.

Hvilke type trailere og udstyr har I i jeres flåde?

Vi har en udvidet flåde af trailere og andet udstyr. Du kan se det meste af vores udstyr her. Hvis du sender en forespørgsel vil vi hurtigst muligt besvare din henvendelse.

Hvad er prisen for at leje en dag/uge/måned og hvad er betalingsbetingelserne?

Dette afhænger af hvilken trailer du har brug for. Indsend venligst din forespørgsel og vi vil vnde tilbage med det mest attraktive tilbud.

Kan jeg leje en trailer, der er højere end 4, 0 meter?

Det afhænger af, hvilket land du er placeret i.
Europæisk standard udstyr er 4000mm baseret på 5. hjul højde mellem 1120 – 1150mm.
Dette er de officielle europæriske højde regulationer pr. land:
UK = Ingen grænse
IR = 4,25 m
NL = 4,0 m
BE = 4,0 m (1%)
LU = 4,0 m
FR = Ingen grænse
ES = 4,0 m
PT = 4,0 m (Container 4,4m)
NO = Ingen grænse
FI = 4,2 m
EE = 4,0 m
SW = Ingen grænse
DK = 4,0 m
PL = 4,0 m
GE = 4,0 m
CZ = 4,0 m
HU = 4,0 m
AU = 4,0 m
IT = 4,0 m (Container 4,3 m)
GR = 4,0 m
Fortæl os hvad ud søger og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Kan I sende mere information om specifikt udstyr?

Det meste information kan findes på vores udstyrs side. Kontakt os hvis du fortsat ønsker mere information og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.

Kan I give et overblik over de services, der er inkluderet i lejekontrakten?

For alle udlejninger under 365 dage er fuld service inkluderet. Dette inkluderer service, dæk udskiftning, aksel og bremse udskiftning, udskiftning af køleenheder samt andre dele og også roadside assistance. Specifikationerne for alle elementerne i vores service og vedlighold kan findes i vores standard vilkår og betingelser, som er en integreret del af vores kontrakter og tilføjet alle nye kontrakter. Hvis ønsket kan de også fremsendes.

Hvor kan jeg returnere mit lejede udstyr?

I vores standard betingelserne står der, at du skal returnere udstyret på samme lokation, som du afhentede det. Vi kan dog gøre undtagelser ved forspørgsler men ekstra omkostningerne kan forekomme. Kontakt venligst din TIP kontakt i sådanne tilfælde.

Hvor kan jeg afhente mit lejede udstyr?

Dit afhentnings sted er noteret i din leje kontrakt. Venligst benyt vores "Find din TIP lokation", hvor du kan finde alle vores lokaitoner.

Hvad er betingelserne for returnering af lejet udstyr?

Tjek venligst vores Fair Wear & Tear Conditions.

Hvad er leje betingelserne?

Vi har standard vilkår og betingelser som en integreret del af vores kontrakter og tilføjet til enhver ny kontrakt. Vi kan også sende dem ved hvis ønsket.

Er al udstyr på jeres hjemmeside tilgængeligt for udlejning i mit land?

Ja, al udstyr der er præsenteret under udstyr er tilgængelig for udlejning.

Hvor lang tid tager det at formalisere en lejekontrakt?

Hvis du endnu ikke har en konto i vores system kan du færddiggøre din profil gennem nogle få ekstra step. Start processen ved at indsende din forespørgsel.

Jeg kunne ikke finde en TIP lokation i mit land. Kan jeg stadig leje udstyr af TIP?

Hvis du befinder dig i et sted, hvor vores værksteder og branches ikke er repræsenteret er det nogle gange muligt at leje udstyr og afhente dette på en anden lokation. Via vores "Find en TIP lokation" kan du finde den nærmeste branch nær dig eller i det land, hvor du ønsker at leje udstyr og efterfølgende kontakte os for at høre om dine muligheder.

Vil udstyret som jeg lejer have en gyldig MOT?

Vi leverer altid servicerede trailer med en gyldig MOT til vore kunder.

Hvilken type service og vedligehold tilbyder I?

Vi tilbyder en bred vifte af service, der kan optimer udnyttelsen af din flåde og reducere driftsomkostningerne, og dermed gøre driften mere flesibel og rentabel. Udover service og vedligehold tilbyder vi også skadesdækning.

Kan I reparere mine enheder på stedet?

Ja, Vi har en stor flåde af Servicebiler (MSU'er) som kan udføre service på stedet.

Jeg vil gerne booke en tid til reparation af min trailer.

Book venligst en tid hos et af vores mange værksteder.

Har I vaskehaller?

Ja, de fleste af vores lokationer har vaskefaciliteter

Kan I udskifte dæk på mit udstyr?

ja, I UK og i Norden er vores dæk partner lokalisteret tæt på alle vores værksteder. I benelux har vi denne service i Waalhaven, Venlo og Botlek ; i Central Europa er det placeret i Halle and Rheda-Wiedenbrück

Jeg vil gerne have vedligeholdt mine dæk på mit ADR- udstyr. Er det muligt?

ja, I UK og i Norden er vores dæk partner lokalisteret tæt på alle vores værksteder. I benelux har vi denne service i Waalhaven, Venlo og Botlek ; i Central Europa er det placeret i Halle and Rheda-Wiedenbrück

Tilbyder i køleservice og vedligehold?

Ja, vores kølepartner er lokaliseret  tæt på alle vores lokationer i UK og Benelux. I norden tilbyder vi denne service på følgende lokationer:: Padborg, Taulov, Taastrup, Hirtshals, Helsingborg, Jönköping, Gothenburg, Gothenburg, Säve, Oslo, Vestby, Stavanger. Vi tilbyder ikke denne service i Central Europa.

Er tankvask en service I tilbyder?

Nej, denne service tilbyder vi ikke hos TIP. Vi har dog gode relationer til uafhængige rensestationer, som vi kan henvise dig til.

Jeg leder efter en specifik trailer men kan ikke finde den på jeres hjemmeside. Har I flere trailere til salg?

Ja, vi har flere trailere til salg. Højst sandsynligt har vi netop hvad du står og mangler! Kontakt os og vil vil hjælpe dig med din forespørgsel.

Er det muligt at levere trailere til en anden lokation?

Ja vi kan stort set levere trailere hvor som helst det ønskes. Du kan sende en forespørgsel angående fragt og levreing..

Hvad er prisen for at levere en trailer til havnen?

Priserne afhænger af lokationen af traileren samt hvilken havn du ønsker at bruge. Hvis du sender os alle detaljer vil vi sende den Du kan sende os alle de These prices depend on the location of the trailer and the port you would like to ship from. You can send all the details to us and we will provide you with the best solution available.

Kan I sende flere billeder af traileren?

Ja, hvis ønsket kan vi sende flere billeder af traileren.

Jeg søger trailere, der skal eksporteres - er det muligt?

Vi eksporterer vores trailere til hele verden. Kontakt os med dine ønsker og vi vil hjælpe dig.

Jeg vil gerne leje/lease en trailer - hvem skal jeg kontakte?

Besøg venligst vores hjemmeside, hvor du vil finde al nødvendig information og kontaktinformationer. Link www.tip-global.com

Er de tilbudte trailere stadig i god stand.?

Alle vores trailere er vedligeholdt af vores egne TIP værksteder. VI har et vetværk af værksteder i hele Europa. Vi kan supplere med nøjagtige detaljer om standen på alle vores trailere.

Hvordan finder jeg ud af om en trailer jeg har set på TIP used stadig er til salg?

Alle vores trailere der er præsenteret på vores brugt udstyr hjemmeside er fortsat til salg. Fortvivl ikke hvis vi allerede har tilbudt traileren til en anden kunde, da vi har en bred række af forskellige trailere med de samme specifikationer til rådighed i hele Europa. 

Hvor mange enheder har I med de samme eller lignende specifikationer?

Normalt har vi mange af de samme trailere, selvom vi kun viser en på vores hjemmeside. Kontakt os venligst, hvis du har brug for flere trailere med ens specifikationer og vil vil sende dig det mest attraktive tilbud.

Hvad er bealingsbetingelserne?

Vi arbejder med øjeblikkelige betalinger. Trailerne skal betales på forskud før levering. Betalingsbetingelser kan arrangeres med vores lokale salgsrepræsentanter.

Er priserne brutto eller netto?

Alle de viste priser på hjemmeseiden er eksklusiv VAT. Lokal VAT vil blive tilføjet ved køb.

Jeg er en forhandler, kan jeg få forhandler priser?

Ja, kontakt os og vi vil sørge for du får en forhandler prisliste.

Jeg vil gerne købe trailere og ændre / vedligeholde /servicere dem. Kan I hjælpe med dette?

Hos TIP tilbyder vi trailere som de er, men vi kan hjælpe dig med ændringer, vedligholdelse og andre typer af service på trailere på vores egne værksteder rundt omkring hele Europa.

Tilbyder I garanti på trailere?

Nej, trailerne er i langt de fleste tilfælde solgt som de er.

Kan jeg prøvekøre en trailer før jeg køber den?

Ja, du kan leje en trailer før du køber den.

Hvor kan jeg komme hen og se trailerne.?

Du kan finde vores bedste tilbud her eller du kan besøge en af vores parkering slokationer: https://www.tipeurope.com/about-us/tip-trailer-service-points

Jeg vil gerne købe trailer reservedele, sælger I dem??

Ja, du kan købe reservedele på vores værksteder.

Jeg fandt ikke svar på mit spørgsmål her.

Kontakt os venligst på tip-sales@tipeurope.com og vi vil vende tilabge hurtigst muligt.

Hvad er proceduren for at skifte ejeren af køretøjet, hvis jeg har købt en TIP trailer?

Hvert land har forskellige procedurer for ejerskifte af et køretøj. Du er velkommen til at kontakte vores sælgere hvilke standard procedure, der er i det land, hvor du har købt udstyret. .

Jeg så en af jeres trailere køre uforsvarligt på vejen, og jeg vil gerne klage.

Vi er kede af at høre, at en af vores trailere har været involveret i uforsvarlig kørsel. Hos TIP Trailer Services råder vi over en flåde på over 68,000 trailere, som vi lease, udlejer eller sælger til logistik- og transport virksomheder i hele Europa. Som leasing eller udlejnings virksomhed opererer vi ikke selv over disse trailere. Det er vores kunder, der bruger køretøjerne hver dag på vejene.
Vi tager dog disse typer af klager dybt alvorligt og vi kan sikre, at vi vil gøre alt for at vores udstyr er anvendt på en sikker, lovlig, ansvarlig og social ansvarlig måde. 

Jeres trailer er parkeret ulovligt / på min ejendom og jeg vil gerne indsende en klage.

Vi er kede af at høre, at en af vores trailere har været involveret i uforsvarlig kørsel. Hos TIP Trailer Services råder vi over en flåde på over 68,000 trailere, som vi lease, udlejer eller sælger til logistik- og transport virksomheder i hele Europa. Som leasing eller udlejnings virksomhed opererer vi ikke selv over disse trailere. Det er vores kunder, der bruger køretøjerne hver dag på vejene.
Vi tager dog disse typer af klager dybt alvorligt og vi kan sikre, at vi vil gøre alt for at vores udstyr er anvendt på en sikker, lovlig, ansvarlig og social ansvarlig måde. 

Hvem kan jeg kontakte vedrørende en forsikrings sag relateret til en hændelse?

Vi håndterer forsikringssager på lokalt niveau. Kontakt venligst vores kundeservice, så vil vi hjælpe dig med din forespørgsel.

Vores firma vil gerne samarbejde med TIP.

Vi er altid interesseret i nye forretningsmuligheder. Kontakt os endelig, så vi kan diskutere mulighederne.

Jeg havde en ulykke med en af jeres enheder. Hvem skal jeg informere om dette?

Kontakt venligst vores kundesercive, der vil hjælpe dig. 

Hvortil kan jeg sende en general klage?

Vi prøver hele tiden at forbedre vores service. Hvis du har nogle klager, så giv os endelig besked

Hvor kan jeg søge om job hos TIP?

Besøg venligst vores karriereside.

Jeg er mekaniker og leder efter et job. Kan jeg søge hos TIP?

Ja, vi har altid brug for flere mekanikere på fleste lokationer. Du kan fidn eledige stilligner her. Hvis du ikke kan finde en ledig stilling indenfor dit område, så kontakt os og vi vil sikre at din ansøgning bliver videresendt til vores HR afdeling. 

Jeg er lastbilcahuffør som søger jo. Kan jeg søge hos TIP?

Som leasing og udlejnings firma ansætter vi ikke lastbilchauffører.

Vi er et screening firma, der udfører screeninger før ansættelse på en af jeres tidligere ansatte. Hvem skal jeg kontakte?

Kontakt venlist vores HR team.

Hvem skal jeg kontakte ang. konto tilgodehavender?

Besøg venligst vores kontakt side.

Hvem skal jeg kontakte vedrørende en udestående faktura

Besøg venligst vores kontakt side.

Jeg vil gerne modtage en original faktura, hvor kan jeg finde den?

Vi har sendt fakturen via email eller post til jeres økonomiafdeling. Hvis du har spørgsmål bedes du kontakte vores kunderservice i dit område.

Kan I oplyse Iban og kontooplysninger til TIP

Iban: DK95 3000 4001 2682 60

BIC/SWIFT: DABADKKK

Konto: 7084 4001268260 DKK

Hvem skal jeg kontakte angående et finansielt anliggende?

Besøg venligst vores kontakt side.

Kan I sende kopi af fakturaen?

Kontakt os venligst med din forespørgsel

Hvor kan jeg ændre mine bank informationer?

Kontakt os venligst med din forespørgsel.

Hvor kan jeg ændre mit firmas faktureringsadresse?

Kontakt os venligst med din forespørgsel.

Jeg har modtaget en bøde igennem TIP- hvad skal jeg gøre?

Som ejer af udstyret modtager vi bøder og vidersender dem til kunden. Vi vil behandle dem på dine vegne og beder dig venligst om at tilbagebetale os indenfor den fastsatte tid.

Something went wrong. Please try again.